środa, 22 sierpnia 2012

Igrzyska Śmierci

Igrzyska Śmierci:

Po powodzi i innych kataklizmach, z Ameryki Północnej zostaje naprawdę niewiele. Ludzie głodują i walczą o przetrwanie. Władzę objął Kapitol, otoczony trzynastoma dystryktami, które dostarczają pożywienie, dobra materialne i surowce. Naród jednak nie jest zadowolony. Wybucha powstanie. Walka kończy się krwawą rzezią i zagładą trzynastego dystryktu, który nie chciał się poddać. Od tej pory każdego roku organizowane są głodowe igrzyska, do udziału w których losowane są dzieci pomiędzy dwunastym, a osiemnastym rokiem życia – z każdego okręgu, rok rocznie, chłopiec i dziewczynka. Jest to walka na śmierć i życie, ponieważ zwycięzca może być tylko jeden – reszta musi umrzeć.


Tej książki po prostu nie da się nie polecić! Nie jest to kolejna płytka historia czy powielanie wzorców. To naprawdę coś. Głębokie przesłanie, ciekawa przygoda, trzymająca w napięciu akcja i cudownie skonstruowani bohaterowie. Literatura, która staje się klasyką gatunku. Po przeczytaniu, wcale nie wyolbrzymiając swoich uczuć, jestem zwyczajnie zachwycona i czuję ogromną potrzebę by sięgnąć po kolejny tom.


A tu link do tej recenzji:

http://secretum.pl/recenzje/igrzyska-smierci.html





Ta książka jest świetna!Poleciła mi ją pewna koleżanka(jeśli to czytasz,to wiedz że o tobie myślę!),i nie pożałowałam wyboru.Nie oderwałam się od niej nawet na godzinę.Pierwszą część przeczytałam w niecały dzień.Wychodząc do kibelka,na podwórko,do sklepu:wszędzie o niej myślałam.Podziwiałam nie tylko S.Collins,ale także bohaterkę tej powieści.Utożsamiałam się z nią.To książka o tym,jak wygląda prawdziwe życie.I gorąco polecam!!!

A w następnym poście:Jak zwykle,charakterystyka bohaterów,a potem kolejna część THG(The Hunger Games-Igrzyska Śmierci)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz